25.03.11

Für die allerbeste...

...Freundin gabs heute zum Geburtstag den linken Schal. Der zweite gehört mir, vielleicht gehen wir bald mal zusammen aus im Partnerlook??? Schliesslich feiern wir eine Schnapszahl, das sollte man doch mit ebensolchem begiessen...oder?
 
 Der Karostoff hat zwei verschiedene Seiten, einmal klein rosa-weiss und einmal gross noch mit Violett dazu. Das Herz und der untere Teil ist aus einem Leinenmischgewebe. Beide Stoffe sind von hier.

1 Kommentar:

♥Fliegepilzli♥ hat gesagt…

♥♥♥ ...liebi Moni.... jetz hani aber würkli ou nid schlächt gstunet:-)))))
... gits de würkli sottigi Zuefäll:-))) genial!!!! ...hihi... en esotheriker würd jetz säge... grins... mir sige seele-verwandt.... lach....
dini schäl si meeeeega schööööön!!!
i ha die Wörter für Tochter vore Fründin gstickt, wo beidi Meitli en glichigi Täsche möchte u das "best friends" möchte uf täsche nähie... i find das nähmli sooo härzig:-)
dir wünsch i vo härze äs mega schöns wuchenändi!!! ...und hoffe, du heisch bald mal dGlägeheit mit dire beschte fründin dr Schal chönne us ds füehre:-))))
ggggglg Nathalie :-)